Innebandy foevah!

jeeee, nu har jag varit på den där innebandyn och jag skötte mig alldeles utmärkt måste jag säga. jag satt där lugnt och stilla och visade inga tuttar, yeeeey, jag kan om jag vill. jag tyckte att de var väldigt trevligt att Åsa drog iväg mig på detta äventyr, jag har ju en tendens att hålla mig innanför lägenheten annars, tackåbock åsa! Anledning till att vi gick dit är för att Åsas pojkvän Johan spelar med i ett lag å de är den officiela versionen (egentligen va de för att de var jätte mycket killar där som vi ville kolla på och stå och fnittra i ett hörn, hihi.) å Åsa satt o låtsas knäppte kort på hennes Johan fast hon egentligen knäppte kort på dom andra killarna, särskilt lirarn som stod i mål...eller bodde i mål kanske man kan säga, han satt i princip fast där inne.. kul... Ne nu har jag inte så mycket mer att säga om innebandyn,
vill ni läsa mer och även se bilder så kan ni gå in på http://katewellings.blogg.se, jag lovar de är en jättebra blogg... verkligen... kanonbra...
över till ett mer intressant ämne... Min sticka i foten som jag fick idag... Heeeeelvete va ont de gjorde, jag tror helt ärligt att jag aldrig har varit med om nå värre... vilken smärta... å den dök upp bara sådär från golvet... herregud... de är ju livsfarligt att bo här...
jag och åsa jobbade idag... å i vårat häääärliga kök så regna de in... eller läcker... eller va de nu är... å naturligtvis så är de vid den bänken där jag bruka stå och jobba... alltså...jag vart i princip genomblöt, jag fick ha på mig sylvesterhatt med matchande jacka och flytväst för att klara av dagen.. jag vadade fram på golvet... de spreds sig även till Åsas sida men hon klarade de galant, hon spridde ut lite riven ost och hackad paprika på golvet för att få fäste på golvet... kanonbright den där Åsa. 
En sån där rörmokare eller vad de heter var här och bytte blandare i mitt kök igår, kanonbra. MEN.... anledningen till att jag ville byta var för att jag vart så förbannat irriterad på ljudet för kran stod och droppa hela tiden... superjobbigt... men imorse när jag låg i sängen innan jag skulle åka till jobbet så hörde jag ett ljud... som liknade en droppande kran och jag trodde naturligtvis att även den här kranen droppade, vansinnig  banade jag in i köket men de var inget som droppade... efter många (MÅNGA) om och men förstod jag att de var klockan som tickade... hur ska jag lösa de då... å när de är löst.. vad kommer härnäst...kommer jag nånsin se ett slut på de här...


Bild 1 och 2:Pajerpajerpajer, åsa gör pajer. Bild 3: Början till min kanongoda skinkgratäng
   

Bild 1: Våran köksspion Herr potatis. Bild 2: Åsa gillar att göra smörgåstårtor, verkligen... Bild 3: Herr potatis igen, för han e så fin....
 


 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Dom andra bilderna ligger i en specialmapp...delas ut på begäran. "har du storlek small i den där toppen...?" hahaha :)

2009-04-04 @ 20:02:11
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0