Hallå kompisar

Trött nå jävulst. Har varit på Ikea med Emma, hennes lilla Amanda och Emmas mamma Maggan... Tanken för mig var att bara följa med för att fördriva tiden lite grann och träffa dom underbara... Men de slutade med att jag åkte ifrån den främmande kommunen 1200 kr fattigare... Meen jag ska tala om för er mina vänner... Här finns de pengar... Å gott om dom kan jag lova... Så de är ingen kris här inte.... hahaha. Nåt vettigt kan jag inte säga att jag köpte direkt... men de var kul för stunden...nu är de bara att skyffla in påsen i skrubben där dom andra påsarna står med saker jag handlade för cirkus 800 år sen...
Jag ska ju tydligen jobba imorn så jag tänkte packa ihop mitt ansikte och bege mig till sängen nu, om de är okej?


De är kul på Ica Maxi hälsar Cp 1 och Cp 2. P.s Jag köpte jeansen.. de var ett sånt kap...d.s
          
             
Emmas mysunge Amanda, jag nöjer mig med ljus, musik och katt.
     

Den galna ankan som ville bo utanför Ica kvantum, de vill Carro också... Jag tänder ett ljus för dom båda varje kväll...
     


Å nu.. en sängfösare så jag kan få lite sömn. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: Carro

haha :) Ses imorgon! Puss

2009-04-05 @ 21:15:52
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0