Full kastrull

hallå mina vänner... idag har jag jobbat... eller iaallafall på förmiddagen en sväng till typ klockan 11 å då började jag skåla med mig själv sen var jag på isfest, å de var kanontrevligt, de var ett tag sen jag var på en isfest... de är så supermysigt eller mysigt kanske man inte kan säga men ttrevligt iallafall och idag är de ju kanonväder så de kunde ju inte bli bättre.... skulle gärna ha stannat längre men spriten tog slut och kimsan skulle hem på middAG hos sina föräldrar så de var lika bra å åka hem.
jaani och nu tänkte jag få nåt i magen så jag överlever den här dagen... den kommer ju naturligtivs fortsätta som tidigare idag...å likadant resterande lediga dagar... Huuuuur bra som helst¨!!!!! Jag har ju även lite fina bilder som jag narurligtvis ska lägga upp... å som vanligt.. den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0