Dom bästa föräldrarna...

Å nej, jag pratar inte om mina föräldrar, jag pratar om dom blivande föräldrarna Emma och Danne... Jag tror att dom kommer bli världens bästa föräldrar... Om jag fick födas på nytt och välja föräldrar skulle jag välja dom, helt klart...
Alltså, jag kan inte riktigt förklara varför, för då skulle jag kunna sitta i flera dygn å skriva.. å de hinner jag inte med för jag ska ju faktiskt ut ikväll.... 

Och här kommer en hälsning till den lilla bebisen i magen: Din lycklige faaaan!!!




Men jag vet inte... om ungen inte bara ska bli lycklig utan även snygg så får vi hoppas att "den" får utseendet från Emma...  Vi alla håller tummarna...



Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen vad söt du är!! Du är så snäll. =) Fast om man tittar på det där kortet som du lagt ut så hoppas jag att barnet inte kommer att likna nån av oss... ;) Haha!

2009-04-11 @ 16:25:39
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0