Dear diary... sorry I´ve never written in you today....

Kära dabok, förlåt att jag inte ha skrivit i dig idag... För er som inte förstod rubriken... De va engelska. Annars kanske min mamma kunde ha översatt texten, hon är jättebra på engelska... verkligen...
Idag har jag haft rätt mycket för mig, satt mig precis ner i lugn och ro i soffan hemma, har varit stress hit och dit idag. Åkte på jobbet vid 05.40 imorse kom där ifrån vid 15.30. Jag har hört att de är påsk nu och de är de tydligen så att människorna gillar att beställa mat från härnögrillen å de är ju kanon men jag gillar inte riktigt de här med påsk, jag har inte riktigt fatta vad de innebär?? Äta påsk skinka... eller är de julskinka... alltså de är ju samma sak fast bara att de är påsk istället för jul... kunde ingen ha kommit på nåt nytt? de är ju som att ta midsommarstången och använda den på halloween fast färga kvistarna och löven svart och ha oranga snören på och dansa omkring halloweenstången och sjunga nån läskig låt om bus eller godis.... hmm... nee jag gillar inte riktigt påsken jag... man skulle kunna säga att de är julens efterfest på någe vis...
efter jobbet åkte jag hem till mamma och tog en kopp kaffe sen åkte vi ut till stigsjö, hon skulle visa var en Zonterapi tant håller till, jag ska nämligen dit imorgon, jag har väldiga problem med håravfall och kala fläckar på huvve, de blir bara värre och värre och på sjukhuset kan dom inte ge mig något svar så jag tänkte försöka mig på zonterapi och akupunktur, spännande...
efter de åkte vi på stan för jag skulle köpa en födelsedagspresent till min kära vän Magdalena, hon fyller 22 år idag. När vi var på stan så ringde vi till pappa så han fick åka och köpa hem sallad tills vi kom hem, så de blev en snabb salladsmiddag hemma hos mamma och pappa.
efter de så åkte jag och hämta Kimsan och vi åkte ut till Älandsbro hem till Magdalena, födelsedagsfika.... Finns de nå bättre... synd att jag var så tok mätt bara. Magda och Markus har köpt en hund... och som vanligt glömmer jag bort vad de är för sort men jag chansar på att de är en fransk bulldog, toooksöt. var hemskt nära att sno med mig den hem...
efter de kanontrevliga fikat med Magda, Carro, Emina, Kim och Markus så skjutsade jag hem Kim sen var de dags för fika nr2 hemma hos min jättegravida vän Emma och hennes jättemogna? sambo Daniel... där bjöds de på nybakat... och då menar jag verkligen nybakat, direkt från ugnen, supergoda småfranskor... eller vad de heter... sen hade hon även bullar och maränger som hon hade bakat igår men de gick inte riktigt ner... synd. men en snabb maräng slängde jag naturligtvis ner... kanongoda och sådär sega i mitten, mumma!
Jaa å nu var jag hemma, tänkte hoppa ner i sängen nu så jag är pigg och glad 05.00 imorn igen :) Men först ska jag naturligtvis mysa med Sue Ellen och Mary Jane :)
Sleep tight!

Jag lägger upp lite bilder imorn på fikastunden hos Magda, hunden och de så vackert garnerade glaset med vatten jag fick av Danne.... De är värt att vänta på, jag lovar...


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu får inte du sitta och skriva elaka saker om att min sambo inte är mogen då han gjorde så fint med citron och allt till ditt vatten.

2009-04-07 @ 15:57:00
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0