Alltstå...

.... de känns lite som att jag har gått över till "andra sidan" nu, för de den här zonterapitanten säger låter så super logistk om man tänker efter... hon hade iallfall mer att säga än vad sjukhuset hade så jag ska testa allt hon sagt och funkar de så är de kanon!!!!



Å ett litet tips till människan... ligg inte med nån, då blir du bara med barn... bli inte de... va me i min klubb istället, ogravida jävulst onöjda ensamma människor, skit rolig klubb... promise!!!
Å Emma och Danne, ta inte åt er... erat eller de barnet Emma har i magen är ett alldeles underbart kärleksbarn och de är ju självklart okej!!!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha Frölander, nån skallmassage kan jag inte assistera med just nu, men jag gillar att du har youtubat dagens låt från radion :) Grattiskategorin är ju alldeles ny...hav tålamod min vän :D

2009-04-07 @ 22:27:01
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0