torsdag

                                                               

en helt vanlig? dag i mitt liv. klev upp 5 för att åka och jobba, alltid lika trött den tiden på morron.
dagen gick som vanligt, radio guld på högsta volym med mina HN:are (hacknegrer) jag har som
arbetskamrater, de är svårt att få dom att göra sitt jobb eftersom dom inte talar eller förstår någon svenska alls
ena är från polen, den andra från bolivia och den tredje från älandsbro.

efter jobbet så filura polskan, älandsbroaren och jag en stund utanför jobbet och avnjöt en cigg
och pratade om två fläskfilér på ett element med galonskydd runt om.. hm fråga inte ens vad de  är
till för...

hemma så kollade jag på Hells Kitchen (HEJA GORDON) och åt middag, lasagne fick de bli
idag. har ju faktiskt ätit fiskbullar i typ 3 dagar i rad så jag lyxade till med något annat.

sen gick jag och Maggan på bio, sex and the city filmen såg vi, jättebra film. och maggan
är ju lika känslig som vanligt, så de kom några tårar från ögat hennes. jag tror nog att hon
är den enda mänskan på hela planeten som tårar upp ögonen till VARJE FILM hon ser, rolig tjej de där.

                   

å nu... jaa nu är de väl dags att smyga ner under täcket och försöka slänga igen
ögonlocken, jobb imorn och sen blir de semester i två veckor... booooring, vad göra då?
INGEN ANING, men nåt borde jag väl kunna hitta på....?


en dag har gått, hoppas resten av dagarna går snabbare än såhär.... längtar!

Kommentarer
Postat av: Polskaja

Glöm inte att redigera Pumbaa... :) Fiiiin blogg, ja fyfan va fint...

2008-06-27 @ 15:28:13
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Polskan igen dårå...

haha, man kan ha fläskfilé till mycket...men kom ihåg att det river bättre med kassler! Ser framemot dagens inlägg...skriv nu Sanna skriv!

2008-06-27 @ 15:32:15
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Apan Abo

Men guuud, vilken blogg! har du nyss börjat blogga? SKIT BRA IALLAFALL!! =D

2008-06-27 @ 15:36:32
URL: http://tuffsanna.blogg.se/
Postat av: Abo again

Vi vill läsa ett nytt inlägg nu Sanna ! :):):)

2008-06-27 @ 15:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0