toooddelo

solningen gick smärtfritt, jag somnade  som vanligt, kom ut röd som ett lingon
sen skulle jag gå min sköna promenad då kom Emma glidandes med sin
nya fina bil så jag fick skjuts hem till magda istället så de blir lång promenad
imorn istället, hemma hos magda så kollade vi på dom där norska
människorna som härma filip och fredrik, jag har försökt undvika de där
programmet bara av princip sak men de va ganska roligt ändå,
sen så promenixa jag hem och nu sitter jag här och kollar på
sex and the city och tänkte somna in ganska skönt inom de kommande
15 minuterna.
måste ju bara nämna Magdas katt som är extremt jobbig, hon eller han är
nog i trotsåldern, helt galen katt de där, har ett alldeles underbart kort på
kattskrället när hon (eller han) sitter i chips skålen men de verka inte
gå att lägga in så jag hoppar över de.. ni får skapa en egen bild i huvet.
nuuuu kommer bilden....


Om du vill bli älskad av någon som inte
redan finns i din familj, är det inte fel att vara vacker

Kommentarer
Postat av: Åslöv

Så sant Sanna! Det är aldrig fel att vara vacker, precis som att det som hävdar att lycka inte kan köpas aldrig har hittat ett par perfekta jeans. Lägg genast utt Maggans katt i chipsskålen, vilket härligt legendarisk bild :D

2008-07-01 @ 14:55:13
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0