sleeeepingtime....

jahapp, då va den myskvällen över, ögonlocken håller på att ramla igen och
magen är fortfarande tokmätt efter middagen på Amenta.
har precis skjutsat hem Kim sen tog jag en sväng med bilen och lyssna
lite på winnerbäck i min ensamhet, riktigt skööönt.
sitter här nu och är fruktansvärt sugen på att göra min darth vader
imitation i tillbringaren
som står på bordet men, ja de finns ett men,
tror att de finns nån slags spaning på såna som mig (toktammefan)
så jag känner mig lite nervös inför min prestation, jag har en tendens
 att bli de när folk ser på, så jag hoppar nog över de...
nu är de slutskrivet för min del.... för idag... no worries

Av med teven
Bort med sminket
Borsta tänderna
Kissilura
Släck alla lampor (utom den lilla vid sängen....)
Kläderna av



försökte ringa idag men de var upptaget, HELA TIDEN :(


Gonatt Låt: Hugger i sten - Lars Winnerbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0