myyyyyskväll

maten på amenta var TOOOOK god, åt en pasta med vitlökssås, paprika, tomat och kyckling.
är hur mätt som helst. nu tänkte jag åka och städa bilen, sen blir de på med mjukisarna och hämta
kim och göra plats i soffan och ligga där resten av kvällen :)

     MYYYYYYS!!!!!!!!!!!

hahaha, jag måste bara berätta om en syn jag såg när jag skulle åka från amenta, hahaha .när jag kör förbi
Lidl så står de en gubbe mitt på gräsmattan framför Lidl ganska nära vägen med ansiktet mot
vägen och jag tittar och undra vad han gör där, då ser jag att han står och händerna ganska långt ner
inte vid knäna och inte vid magen, ungefär mittimellan ? ALLTSÅ HAN STÅR MED DET VACKRA SOM
ALLA POJKAR FÖDS MED!!??!!??!?!
Om han kissar eller runkar kan tyvärr inte jag svara på men de är
ju som att välja mellan pest eller kolera om man står sådär mitt uppe i allt, haha han var ju inte den
yngsta förmågan direkt, närmare graven....


Booom schakalaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0