lördag

friiiiends and faaaamily!
ja då var de alltså min första semesterdag, och tänkte göra de bästa av situationen så jag sov ju
självklart extra länge. mitt nya liv med bloggandet gör mig såå hiiiimla trött? de är ju en himla
prestation, så mycket som jag använder mig utav hjärnan nu för tiden har jag inte gjort sen
Tjernobylolyckan 1986, sååå att de är ju ett tag sen.

jag kollade på scream igår innan jag somnade och de var ju självklart ett STORT MISSTAG.
de är ju sagt att jag aldrig ska kolla på nån slags skräckfilm innan jag går och lägger mig
så min natt spenderades i mardrömmarnas paradis, vaknade upp vid halv fem då hade jag
blivit jagad av Dr Snuggels i säkert 4 timmar så jag var alldeles slut. men jag somnade till
slut om och fick sova dom sista timmarna mardrömslöst. Vilken lycka!

nä nu blir de en promenad i de fria och sen tänkte jag besöka dom två som fick till mig
för snart 21 år sen.





Mammi och Pappi :)




Låt för stunden: Sanna - Ulf Lundell (är de inte en för härlig låt? helt säker på att de är mig han sjunger om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0