hot hot hot



då var jag hemkommen efter min långa härliga VARMA promenad, gick ut till Marie (bilden)
och hälsa på henne i hennes mysiga stuga, de bjöds på räksallad men eftersom jag inte
tycker om räkor så tacka ja snällt nej och nöjde mig med ett glas
flädersaft.

läste aftonbladet igår, stod om holländare som köper flottar och överlevnadsutrustning
för dom är helt säker på att jorden kommer gå under om fyra år, hm undra hur besviken
dom blir sen då när dom märker att de inte är så och att dom har köpt allt helt i onödan?
eller så blir vi andra paff att jorden går under och vi inte köpt nån flotte som
vi kan flyta runt på? tåls att fundera på....

min vän, angelican, har något vackert inom sig, ett kärleksbarn. hon kämpar på hon
i värmen med den tunga magen, men när de är över så är de ju självklart värt
de, på tisdag ska jag åka hem till henne på fika och klappa på hennes mage
och kommentera hur tjock hon har blivit. fikat blir jag nog inte besviken på för
hon bakar alltid något gott, iallafall så måste hon ju de nu eftersom jag har
skrivit de här.... mohahaha


Låt för stunden: Bobby Day - Rockin Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0