good morning sweethearts

morrn morrn mine herlige venner.....?


jag har introducera en ny grej i mitt liv idag.... FRUKOST, de blev två knäcke mackor
med smör på, ett glas nyponsoppa och en kopp kaffe :) så nu får vi se om de verkligen
håller, under tiden jag har semester så håller de säkert men sen när jag ska upp på
jobbet igen så vet jag inte riktigt, klockan 5 på morron är jag inte så värst pigg
på att göra nå frukost. men den tiden på morron är jag inte så hungrig direkt heller
sen är de ju fika vid 9 på jobbe och de får man ju inte missa, då missa jag ju
min vän racergubben också.
nu har jag inte så mycket mer o skriva om eftersom de inte har
hänt så mycket mer idag, så nu ska jag leva min dag till de yttersta och
sen får jag så lov och memorera de i min otroligt duktiga hjärna, sen blir
de nerskrivet :)



-4 hekto fittfärs, tack!
-Inte?!
-Ne, de är hemskt svårt att få tag på nyförtiden



Dagens Fundering: Om man limmar fast en smörgås på ryggen på en katt, och släpper den från tre meters höjd, kommer katten då att landa på fötterna eller mackan med smöret neråt?


Jag försökte göra de här inlägget lite trevligare och lägga upp en bild på en katt med
en smörgås men eftersom nåt är HEEEELT FEL just nu på den här sidan så
blir de inge av med de, ni får ha överseende och njuta av min alldeles
förträffliga blogg endå.

Kommentarer
Postat av: Åsa

jadu Sanna...inte kommer jag att nominera dig till "veckans djurvän" det är då ett som är säkert...

2008-06-29 @ 19:35:34
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0