fredag

jahaja, då var jag hemkommen från arbetet och har två veckors semester framför mig...

arbetet i köket idag har flytit på väldigt smidigt, har försökt lära polskan och bolivianen?
lite mer om hur man kommunicerar här i sverige, de gick väl hyffsat men de är ännu
långt kvar. älandsbroaren var ledig idag eftersom hon skulle till utlandet och försöka
ta hit en till HN. med utlandet menar jag finlandsfärjan, hoppas hon skickar ett vykort.

ååå åslöv då, hon hade täljt en egen smörkniv hemma så hon tog ju självklart med den
till jobbet idag, vet inte riktigt om dom fina raka kanterna som hon pratar om
dom verkligen fanns? men vänner emellan så säger ju inte jag de till henne, förstås.

nio fikat idag var väldigt behagligt ute i solen, och racergubben som väger ca 38 kilo
och har världens tuffaste solbrillor gick förbi som vanligt, skulle nästan kunna säga
att de är en vän till mig, så pass många gånger har han passerat mina ägor.

dom här soft air gun människorna smyger ju omkring i skogarna här, störrde delen
av dom spenderar sin tid på ica för att prata sina konstiga språk och fråga efter nåt
som heter lumser? funderar på att försöka vara med i nåt sånt där krig innan dom
far härifrån, men klädseln dom har vet jag inte riktigt om jag tänkte sätta på mig?
jag tänkte nog springa omkring näck och visa hur en välgödd kvinna ser ut, jag tror
nog att alla skulle lägga sig och dra därifrån och jag skulle vinna kriget, den vinnar titeln är inte å leka med.
undrar om man får medalj... eller kanske en pokal?


Veckans medarbetare: JAG SJÄLV!

Dagens låt: Angie-Rolling stones

Dagens fundering: Hur stort är ett glas vatten för en elefant?

Kommentarer
Postat av: Angelican

Asså, denna elefantfråga som ständigt dyker upp, vi måste göra något åt det...undra om vi kan sms:a frågan vidare?? Känner att jag inte kan sova snart om vi inte får svar...

2008-06-28 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0