buhu...

måndag: shoppingtur på stan, basilikan trivs i fönstret, besök på jobbet, skurning av golv
och diska upp de toook stora berget med disk.
ja som ni ser så har min dag inte varit sådär jätte underhållande, besöket på jobbet
var hemskt trevligt, dom verka kunna kommunicera med varann på ett bra sätt även
fast ingen av dom pratar samma språk. mycket lyckat.
min basilika verka trivas med livet i fönstret, jag kollar honom en gång varje 10:e minut
shopping är ju min stora last här i livet, så jag var ju bara tvungen att smyga en
sväng på stan och de vart ju självklart lite kläder, skor och grejer inhandlat.
städningen: no comment
nu blir de solning och sen promenad :)


spotta aldrig när du åker berg och dalbana


tredje dagen nu, bättre lycka imorn hoppas jag...

Muuusik: En tätort på en slätt - Lars Winnerbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0