14 år? 17 år? 26 år? 29 år? eller kanske bara 12 år?

jaaadu, ibland så undra man hur de verkligen står till uppe i hjärnkontoret,
nåt jag har lärt mig är att man aldrig slutar att förvånas, hahaha....


katter är ju alldeles underbara! när dom går där på fönsterbrädan och sträcker
på sig och tycker dom är störst bäst och vackrast i hela världen. går ut en sväng
och river till en annan katt och mjauar till och sen springer därifrån med vickande rumpa,
springer upp i ett träd och låtsas att dom inte kommer ner bara för att få uppmärksammhet
och när brandbilen inte kommer och hjälper dom ner så klättrar dom ner själv.
lägger sig i ditt knä och tittar på dig: Ser du inte va söt jag är !?!? Klappa mig nudå?!!?!
o då bli man tvungen att klappa dom tills dom börja kurra så att de vibrera
i hela huset, sen när dom är less så springer dom runt som nån galning
och leker kurragömma med sig själv, och när de är tråkigt så kommer dom
på att blomkrukan som står på bordet inte är så fin, så vips hoppar dom
upp på bordet och välter omkull den och trippar fint därifrån....



Ha alltid på dig en hatt när du matar fiskmåsar!!



Muuuusik: Curly Sue - Takida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0