Wooops

nu höll jag på att glömma...
Kalaspinglan Åsa kom ju med tårta till mig och Magda idag på jobbet, å den var så himla
god, vi vart kanonglada. jag har bestämt mig för att hon gjorde den där tårtan endast för mig
bara för att hon tycker att jag är så hiiimla snäll, gullig, omtänksam, bra, genrös, vacker,
pålitlig, ambitös jaa och massa andra bra saker. Och Magda hade bara tur att hon fick smaka,
ja eftersom hon är kompis med mig.
å ikväll är de Crowned finalen på trean, de bara måste jag se, NOT! Fy vilket hemskt Tvprogram,
dom är ju helknäpp alla som är med i de där, och dom som är "programledare" måste ju
vara ännu dummare.
- Vill du vara programledare för världens mest värdelösa program?
- Å, jaa de gör jag mer än gärna...

LillSanna och hennes Mamma har skaffat en liten hundvalp. Hon kom förbi idag på
jobbet och visade upp den lilla krabaten å den var såååå söt. huva, ville bara gömma han
innanför kock rocken och säga att de var nån svart som sprang ditåt som tog den och peka
mot murberget. men jag vågade inte riktigt göra de, de kanske skulle märkas att de var jag som tog den?
torsdag imorn då, Gordon Ramsay gånger 2 på tv, men jag lär ju inte hinna se på de, jag som har
sån bra framförhållning har ju inte ens tvättat eller nånting Greklandspackningen, jag åker
direkt efter jobbet på fredag och då ska de vara klart, så imorn blir stora tvättar, packar och städar dagen. JIHO!


It´s time to reach out for something new...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0