haaaaalllllååå

då var de fredag igen då, hade tänkt att försöka bete mig den här helgen faktiskt. får se
hur de går då.... hahaha
kom ihåg ett JÄTTEROLIGT skämt idag som jag glömt att jag kom på för några månader
sen, så jag drog de där skämtet då för mina brunsjuare, hade förväntat mig
att dom skulle ligga på golvet och skratta revbenen av sig, men icke?!?!?!
jag vet inte riktigt men dom kanske inte förstog skämtet riktigt, eller så... har dom ingen
humor alls.... själv så skratta jag tills ögonfransarna ramla av.
å nu är de bara en vecka kvar tills jag åker till Grekland, surikattokfan är helt säker på att
jag kommer komma hem med en grek som alltid har en burk tzatziki i fickan och har en jätte
stor greknäsa, alltså.... de enda jag kan säga är (med jävulst stora bokstäver) NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!
fy fan, då parar jag mig hellre med svenske nils 85. å så är de!



Brunsjuare sökes för potatisskalning och lökhackning! (Även rensning av avlopp vid behov)


Kommentarer
Postat av: Timon

Jag drog skämtet för Johan och HAN tyckte iallfall att det var roligt, så du vet det. :) Nu har vi en ny dator (min första?) och jag antar att du är kastrullfull men förhoppningsvis vid medvetande och utan nya brännskador?! :) Och vems var egentligen deluxe-klockan?

2008-08-08 @ 23:26:47
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0