söndag

då var de söndag då, helgen går alltid tokfort.
i fredags skulle jag bara vara hemma och lalla på, dricka lite vin och göra efterrätten
till på lördag, men de spåra ur rätt fort, vindunken tog slut... maggan och anna
kom hit och vi ehh... ja vi satt hemma hos mig sen vet jag inte så mycket mer..
men vi gick på stan iallafall på nattkröken. och de var säkert jätte kul, jag somnade
vid skeppet sen börja jag och magda gå hem till henne, självklart sov jag i hennes säng
och hon och markus fick sova i soffan, haha. vaknade alldeles försent, de var ju nämligen
så att jag skulle åka till mamma och pappa i stugan på morgonkvisten men vaknade vid
halv elva, och då var jag inte speciellt redo att köra bil skulle man kunna säga, ångest då.
jag hade ju lovat att komma på morgonen, festen i stugan började vid 11 och då hade de ju varit
bra om jag var där för jag skulle hjälpa till lite, kim skulle med men hon har inget körkort
så hon kunde ju inte heller köra, maggan och mackan fick följa med och då kom ju den briljanta
iden upp, mackanpackan fick köra. hur bra som helst. jag mådde som en friterad öring hela vägen ner
i bilen, kändes som hela kroppen skulle vändas ut och in, vi kom ner vid halv fyra då var de bara
att sätta sig i party tältet och joina partajet, vi käka lamm och studerade alla fulla kärringar, haha
vissa höll på att trilla av pinn rätt tidigt, haha. vid elva tiden åkte vi hem till härnta igen, och jag
somna på en gång när jag kom hem
nä nu orka jag inte skriva mer, har ett mongofinger som jag inte kan använda så de är lite
jobbigt att skriva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0