Ska vi plocka körsbär i min trägård?

den här dagen gick ju ganska smärtfritt måste jag ju säga, såhär har jag nog aldrig
mått på en måndag förut, haha. har inte ens mått lite illa. min kropp kanske äntligen
överstökar hela bakfyllan på söndag nuförtiden, de vore ju drömmen de.
idag har jag blivit bjuden på en kalas som är om 8 månader, jag bruka ha en jäkla
framförhållning men nä nu tror jag att de är nån som har övertaget på den saken. jag har
ju iaf tid på mig att fundera på vad jag ska ha på mig... och om jag är riktigt duktig kanske
jag hinner köpa en present också...?
en halv skopa ris och ett glas vatten, jaa de utdelas från köket på torsdagar mellan
12.00-12.03, endast till RIKTIGA HN:ARE inga låtsas surikater som är de bara som en
hobby för att känna sig lite underlägsen. och de är ju självklart med reservation för att de
kan ta slut, så först till kvarn får i sig lite i kistan. de kommer att kokas 2 msk ris och hällas
upp 4 ml vatten, så om de räcker till alla vet jag inte...?
 

Desmond Dekker-The israelites

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0