Nya inneboende

de är inte bara jag och kissekatten så bor här på garvaregatan längre för jag har nämligen
 fått några nya inneboende i min lilla lägenhet, små bananflugor som älskar mitt skåp där jag
har mina pantburkar. dom bor här utan tillstånd och jag gör allt i min makt för att få bort dom,
men jag vet inte riktigt om de överhuvudtaget går framåt...
ja, då var de bara två dagar tills jag beger mig till Grekland, känns lite halvjobbigt men det
ska bli riktigt skönt också. får hoppas på att mamma klara av att bete sig, jag är redan less på
henne och vi har inte ens åkt, hemskt synd att hon vet hur en telefon fungerar.... hon ringer väl ungefär
712 gånger om dan och pratar om saker som inte ens ett människa på en öde ö som inte har pratat med nån
på 50 år skulle intressera sig av... men hon e söt endå =)

 oj jag hittade en påse som de står Magdas påse på och i den hitta jag en lapp där de
står "Sanna är världens bästa kompis"

Va roligt, tack Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0