hej mina svenska vanner

nu befinner ju jag mig tydligen i ett annat land... allt ar kanon.
I fredags akte jag och mamma till stockholm och bodde pa hotell dar i arlandastad, hur
fint hotell som helst, ja sov som en kung dar, vi at pa hotellets restaurang och de var jattegod
mat, pa morgonen gick vi ner och at frukost den var grymt bra, spana in tva oversize gubbar som motte
upp varann vid prinskorvarna och dom var valdigt intressanta att folja under frukosten...
sen akte vi till flygplatsen och trodde vi hade gatt om tid pa oss, sa vi strosa runt inne pa taxfreen och
prova tusen olika parfymer osv. nar de va 20 min kvar fraga jag mamma om vi skulle ga men hon sa att
de lugnt for de va sa  nara, henne skulle ja ju aldrig ha lita pa, efter ett litet tag ropar dom ut i hogtalarna
att gaten som vi skulle pa har stangt och dar star vi i taxfreen och ska betala, jag sliter av mig skorna och
tokspringer for de visar sig att gaten vi skulle pa var langst bort, oj vilken dalig kondition jag har. nar jag kom dit
sa hade ju da alla klivit pa planet och dar stog en sur gubbe och en sur tant och vanta pa tva froknar
frolander... haha som tur va fick vi kliva pa planet och jag anade nagra sura blickar fran massa hall...
flygresan gick bra, dom visa film sa da vart jag fast vi den och inte lika flygradd langre..skont.
nar vi kom fram skulle vi aka buss till hotellet, de skulle ta en timme men tog 2 och enhalv, hur varmt
och drygt som helst nar vi stanna vid nastan sista hotellet sa sa dom vad de hette men mamma och jag
vi satt kvar hur lugna som helst, till slut hor jag att dom ropar ut igen vad hotellet hette och att de ar fler som
ska av och da visa de ju sig sjalvklart att vi ska av dar, haha. hotellet ar hur fint som helst, de ar nastan sa man
satter pa sig smokingen nar man gar ner i receptionen. vi at buffe pa hotellet nar vi kom fram igar, den var jatte
god, sen gick vi upp pa varsitt rum och packa upp, sen gick jag in till mamma och vi satt pa hennes balkong
och efter tag tog hon fram till min och allas forvaning kan jag tanka mig, varmeljus och ljusstakar som hon hade
tagit med sig for att ha pa balkongen, haha rolig tant de dar. igar kvall lag jag och kolla pa tv pa rummet
ungefar efter en timme markte jag att jag legat och kolla pa ett grekiskt humorprogram, jag fatta ju sjalvklart
ingenting men dar lag jag och skratta nar dom skratta, haha.
idag har vi promenerat lite och sen lag vi vid poolen och sola och nu sitter jag har pa ett internetcafe, snart
ska vi pa en italiensk restaurang och ata. imorn ska jag pa grekiskt matlagningskurs, de ska bli valdigt
roligt, jag for aterkomma nan dag och beratta mer  roliga handelser.
nu ar min tid snart ute sa jag maste bana ivag, men ni far ha de sa bra hemma i Sverige, och asa
de blir inge av me nan grek med tzatziki i bakfickan, iiiiiuuuuuuu!!!!!

See you when I see you.

jag har lagt marke till att de ar manga bruna har....??!?!!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0