Hallåj

Ja då var de så att jag fått höra att jag inte har varit speciellt bra på att skriva den här
veckan och de kan jag naturligtvis hålla med om, men som jag sagt tidigare så har
jag ett litet liv utanför bloggningen också, som kanske prioriteras lite högre ibland, hemskt
men så är de, inte mycket att göra nåt åt bara att gilla läget.
I veckan har jag inte gjort så speciellt mycket förutom bullbaket då, de har varit mest
jobb och inte så mycket mer, jo just ja DÅLIGT VÄDER.
Åå idag var de fredag då, och självklart har jag förgyllat eftermiddagen med ett glas
vin och lite fiiin operamusik, jag sitter i min fina fåtölj från 1865 i hörnet av min lägenhet
och kikar ut över dom vackra vyerna som sträcker sig efter det härligt svallande vattnet, jag
njuter. NEJNEJNEJNEJNEJ, de där vart helt fel, jag börjar om och de blir sanningen den här
gången. De är fredag idag och jag kom hem från jobbet för ett tag sen och nu sitter jag i soffan
och lyssnar på musik och har blandat en helt underbart god grogg. De kan inte bli bättre,undra
om jag ska springa in i duschen nu innan jag glömmer bort de, och med de menas innan jag
tömt alldeles för många glas...

toooodddelllo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0