HALLÅ!

arbetat klart för idag då, jobbade med den bolivianska HN. hon är ju fortfarande
väldigt ung men för att vara 6 år? så gör hon ett jätte bra jobb...dom börja ju tydligen
jobba i den där åldern när dom kommer från ett annat land... polskans choklad
behov verka börja smitta av sig, Bolivianskan verka ha fått litelitelite smak för de hon
också, men jag blir så glad när jag ser dom äta den där chokladen dom ser
så lyckliga ut, dom har väl inte fått chansen att äta sånt i sitt hemland, ungdomarna....
idag har jag lärt ut hur man får vatten att koka, de tog sin lilla tid men när vi väl var
klar med de så var vi alla väldigt nöjda... jag kommer göra diplom under kvällen
som kommer att delas ut under en ceremoni den 23 april 2011.
såg en väldigt behändig grej idag, en liten dam åkte om kring på nån slags moppe
med en liten kälke baktill, å vet ni vad som satt där....? hennes lilla hund, hahaha
de såg ut som hon skulle kunna vara med i en parad eller nåt, hon körde så vackert och
hunden satt bak och såg så stolt ut, hade hunden vetat hur man vinka som drottningen
brukar göra så hade den lätt gjort de. kanske nåt man ska investera till mig och katten...? haha.
blir väldigt praktiskt till och från jobbet, lillkissen kan ju lämna av mig på jobbet på morron och
sen hämta mig när dagen är slut...? å vi kommer se mycket bättre ut än damen och hunden,
vi ska överglänsa dom nå horrrrriiibelt.... nog om grymt fula grejer.
de är dags för lite tvättning och en dusch

TODDELO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0