halla krabater

da var de mandag da, och de ar typ varldens varmaste dag har idag. sa  har varmt har de
tydligen inte varit har pa hur lange som helst, som varmast idag har de val varit
typ 47 grader, lite halvjobbigt ligga och sola da kan jag saga, men jag kor pa med cocosoljan
enda jag, haha.
igar sa var vi pa en italiensk restaurang och at och de var hur god mat som helst, mamma
och jag vart bjuden pa en varsin konjak, on the house, mums.
idag var jag pa den grekiska matlagningskursen och de var jatte intressant, vi gjorde
tre olika ratter, sallad och tzatziki och allt smaka helt underbart gott. lite svart och forsta allt hon sa, for
hon hade lite knakig engelska men de gick bra enda, ocksa var de  ju en apollo tjej med som
hjalpte till med sprak problemen=) sen sa gick jag till hotellet  och la mig vid poolen och sjalvklart
lag de tre kineser bredvid mig och hade slagit igang na skitmusik pa telefon och jag holl
naturligtvis pa att bryta ihop. och at andra hallet lag mamma och babbla pa sa jag hade onskat
att jag foddes utan oron, men san tur har inte jag inte. nu har jag lamnat mamma pa hotellet och
sitter pa internet cafet, sen tankte jag ga och kolla i lite affarer, tankte leta efter  en skoaffar
som apollotjejen tipsa om med massor av fina skor. sen sa ska jag val hamta upp mamsen igen
och vi ska ga och kaka. jag langtar tills pa onsdag for da ska mamma ivag pa utflykt hela dagen
och jag far vara alldeles sjalv hela dan, de ska bli hur skont som helst, haha =)
o mamma hon ar ju rolig hon, nar vi satt pa flyget sa  tar hon upp en snusdosa ur vaskan och tittar
pa sen och sen tittar hon pa mig och fragar: Tror du den har dosan racker hela veckan? Ehh, jag
vet inte ens om de ar en fraga jag ens bryr mig om att svara pa, sa jag bara skaka pa huvet. Sa vem
ar nu och sliter i sannas snus som hon har tagit med sig, joo naturligtvis mamma karin, huva.
jag laste tullreglerna och man far tydligen ta med sig 10 liter starksprit hem och hur mycket under 22%
som helst, de visste jag inte, men de ar ju inte sa billigt har, sa att jag vet inte om man tjanar sa
mycket pa att kopa hem en massa.
ne nu borjar de komma alldeles for mycket brunt hit och de stinker salami sa jag tankte
dunsta fran de har stallet nu...


Heeeeeejjjjdddddaaaa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0