Goddagens

känns väldigt tråkigt att vara hemma igen men sånt är livet. semestern var toppen, vädret
var hur fint som helst varje dag. jag gjorde inget speciellt direkt förutom grekiska matlagningskursen
på måndagen, sen låg jag mest och sola vid poolen. vi var i Gamla stan som låg liten bit ifrån
vårat hotell, där fanns de massor av små affärer med allt möjligt, de var jätte smala och fina gränder
där och överallt var de små uteserveringar där, de var hur mysigt som helst. två kvällar var vi och
kolla på "underhållningen" (om man kan kalla det för de) på hotellet, och de var väl inget jag hurra för.
Ena kvällen var de Tropical night och de enda som var "tropical" var att de var ett bord med fruktdrinkar
man fick köpa och en kille som stog där med nån slaga hawai utstyrsel? sen slog dom igång musik,
och de skulle jag kunna likna med musiken från Brännaborg, härnösand, 1998. till slut börja nå småbarn
att dansa och hoppa omkring, då gick jag upp på rummet. Den andra underhållning var den traditionella
magdansösen, men problemet här var att hon inte riktigt kunde dansa, hon stog på två glas och vifta på
armarna till musik som hacka var 30:e sekund så de var inte så lyckat de heller. på fredagen var de sista
dagen då låg vi och sola vi poolen sen gick jag till Gamla Stan och tatuera mig och shoppade lite,  sen på
kvällen gick vi på och käka på Dome. efter maten inhandlades de en hel del sprit, de var ju inte sådär jätte
billigt men lite billigare än hemma iallafall. 3 på natten kom apollo bussen och hämta oss, då hade jag fått
två timmars sömn, så kanonpigg var jag ju inte direkt, 7 på morron gick planet från grekland, jag måste
ha varit tokförvirrad på planet för när dom kom och fråga mig vad jag ville dricka till frukosten på planet så
beställde jag en liten flaska vitt vin, haha. när vi kom till arlanda så stog pappa och vänta, han var så snäll
som hämta oss där. kom hem till härnösand vid 4 på eftermiddagen då var de bara att duscha och sen var
de dags för mig att vara chaufför, jag körde en HUMMER, hur nöjd var inte jag då? hur nöjd som helst
kan jag säga, en sån bil ska jag ha, så är de bara!!! så jag körde nästan hela lördagkvällen sen åkte jag hem
och smaka lite på vinet och sen gick jag och la mig.
idag har jag jobbat, tvättat, städat lite, packat upp de sista, och nu sitter jag och myser med katten
i soffan snart är de dags för en dusch sen vet jag inte riktigt vad jag hade tänkt göra...

tooooddddellllo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0