Godagens

har tidigare idag klappat mig själv på axeln för att jag har varit så hemskt duktig
med ekonomin den här månaden och inte handlat massa kläder... Men nu sitter jag
här och kollar på alla hela världens internetsidor med kläder och är beredd att beställa
kläder för alla slantar jag äger. MYCKET BRA AV MIG, NOT!
Jag har känt att något har saknats idag hela dagen... Kunde inte sätta fingret på vad de var,
bara att de kändes lugnt och skönt, när jag väl var hemma kom jag på vad de var...Åsa har ju varit
ledig idag...  Att de skulle ta mig en hel dag att förstå att de var därför trodde jag inte. Är lite
besviken på henne, för hon sa igår att hon skulle komma med tårta till mig och Magda bara
för att vi är så jävla bra, men kom hon?!??!!? ICKE! Vet inte riktigt på vilket sätt jag ska ge igen på
henne men kanske lova henne en hel container med 3 för 10 och sen lura iväg henne till aspnäs och
säga att containern står där och sen slanga ur hennes bil så hon måste gå därifrån.... eller så får hon
rent av göra ren golvbrunn på jobbet varje dag i 311 veckor....


COFFEATIME!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tårtan smakad och godkänd, har gömt en bit så Johan inte ska äta upp den så får ni fika imorn ;) Och btw..jag hade lätt valt att gå från Aspnäs, barfota med pappnubb inkört i fötterna hellre än att göra ren snuskbrunnen :)

2008-08-12 @ 21:23:29
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0