Färdigpackad?

Nedu, inte ett dugg är packat, men jag är lika nöjd endå. tvätten är i maskin, ipoden laddas,
passet är hittat, nya brillor är inhandlat, lägenheten är städad och fin, kattvakt är fixad.
Så de är alltså bara packningen som saknas, men den tar jag senare.
min dataskärm har varit väldigt mörk på sista tiden och jag har tok kisat och
suttit 3 mm framför skärmen för att överhuvudtaget se nånting, trodde att de blitt nå helgalet,
men icke. hade tydligen kommit åt nån knapp där man höjer och sänker ljuset, men nu är
de fixat och jag kan sitta iallafall 30 cm från skärmen
min vän med magen kom och hälsa på på jobbet idag, o va glad jag vart att jag fick träffa
henne, de var ju ett tag sen nu. så de gjorde min dag mucho bettro. jag har ju nämligen blivit
mobbad hela dagen, kan tyvärr inte nämna mobbningsanledningen här för då kan de hända
att de spåra ur, men mitt mothugg mot mobbningen är: Johnny Rebel-Stand up and be counted. Nog
pratat om de där!
Nä nu måste jag leta efter resväskan, toooooddeelloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0