cleaning lady

ja har utsett mig själv till min familjs cleaning lady, vi är två som bor här men
de är bara jag som städar, katten bara går omkring och myser, äter och leker
hela dagarna, så de blir jag som får göra allt jobb, och jag kan ju även nämna att
just idag var de lite krångligt för jag har nämligen skurit av toppen på min tumme, så
de är massa bandage och grejer ivägen på ena handen så att jag skulle vilja kalla mig
själv handikappad, så när jag åker och handlar tänker jag ställa mig på handikapp parkeringen.
Jag kan ju även tillägga att de gjorde JÄVLIGT ONT, för er som vill veta.. Toppbiten är slängd, hoppas
man kan odla fram en ny tummetopp....?!?!?!
Kräftpartajet i lördags gick alldeles utmärkt, jag fick faktiskt i mig 2 stycken kräftor och massor
med snaps, (även intag av andra alkoholhaltiga drycker förekom). Jag åkte taxi in till stan vid
3 på natten och sen fortsatte äventyren i en bil på dom (nästan) tomma gatorna, efter ett tag
vart vi alla väldigt hungrig men upptäckte att alla ställen hade stängt, på Casa höll dom på
att städa då bana jag in där och tjata dom gråhårig att vi skulle få köpa nån slags mat, men icke,
de sluta med att jag kom ut därifrån med 7 tråkiga pizzasallader... sen åkte vi hem och tillaga nån
slags hamburgare med formfranska som bröd, och där hitta jag en påse som de stog "Allas påse på" och i
den påsen låg de en lapp där de stog "Sanna Frölander är bäst i hela världen" och gissa om jag vart
glad....

Nä nu är de dags för annat. Adiiiioooooooos!

Kommentarer
Postat av: Timon

Har ni saknat mig idag..tårtan står i ugnen, blir den bra kommerjag ner imorn, blir den dålig säger jag att vi åt upp allt... :P

2008-08-12 @ 14:37:04
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0